Οικονομία

Καλάθι της Σαρακοστής: Θετικά μηνύματα – Χαμηλότερες από πέρσι οι τιμές των βασικών προϊόντων

Καλάθι της Σαρακοστής: Θετικά μηνύματα – Χαμηλότερες από πέρσι οι τιμές των βασικών προϊόντων

Τα στοιχεία που προκύπτουν από συγκρίσεις καλαθιών της Σαρακοστής σε δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Θετικά είναι τα μηνύματα από την πρώτη μέρα εφαρμογής του «Καλαθιού της Σαρακοστής», σύμφωνα με πληροφορίες από στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης. Οι τιμές στην πλειονότητα των βασικών προϊόντων που γεμίζουν το σαρακοστιανό τραπέζι είναι χαμηλότερες ή ίσες με πέρυσι.

Από συγκρίσεις καλαθιών της Σαρακοστής σε δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προκύπτουν τα παρακάτω στοιχεία:

Σούπερ μάρκετ 1

Κατεψυγμένες γαρίδες αποφλοιωμένες -6%

Κατεψυγμένο καλαμάρι ολόκληρο -3%

Κατεψυγμένο καλαμάρι κομμένο -30%

Κατεψυγμένο χταπόδι -13%

Χαλβάς 0%

Αλοιφές 0%

Ελιές 15%

Τουρσιά 0%

Σούπερ μάρκετ 2
Κατεψυγμένες γαρίδες ολόκληρες – 4%

Κατεψυγμένες γαρίδες αποφλοιωμένες -11%

Κατεψυγμένα καλαμάρια -30%

Κατεψυγμένα χταπόδια σουπιές -2%

Χαλβάδες 3%

Ελιές 16%

Τουρσιά – Πίκλες 8%

Αλοιφές 5%.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όσον αφορά το παραδοσιακό-εμβληματικό έδεσμα της εποχής που είναι η λαγάνα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας έχει ζητήσει από το προεδρείο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδας, η τιμή της λαγάνας να κυμανθεί στις περυσινές τιμές. Δηλαδή, τιμή της μικρής λαγάνας (350 γρ.) να κυμανθεί από 1,8 έως 2 ευρώ και η τιμή της μεγάλης (750 γρ.) από 2,8 έως 3,5 ευρώ.

Σχετικά Άρθρα

Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί την παγκόσμια οικονομία

achaiavoice

World Bank: Στους πρωταθλητές κόσμου η Ελλάδα στην ακρίβεια τροφίμων – Σε ποια τρόφιμα καλπάζει ο πληθωρισμός

achaiavoice

ΕΦΚΑ: “Ζεστό” χρήμα 2,1 εκατ. ευρώ από επιστροφές εισφορών σε τραπεζοϋπαλλήλους την Παρασκευή

achaiavoice

Έναρξη της κοινής φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας – Ποιες οι αλλαγές και οι προϋποθέσεις

achaiavoice

ΥΠΕΝ: Ευνοϊκή ρύθμιση για το ρεύμα των αγροτών στη Θεσσαλία, ψηφίζεται εντός των επόμενων ημερών

achaiavoice

Κομισιόν: Επιχείρηση «σκούπα» για τους influencers – Ποιοι βρίσκονται στο στόχαστρο

achaiavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα