Οικονομία

e-Καταναλωτής: Αναλυτικά οι πίνακες με τις νέες τιμές ανά σούπερ μάρκετ

e-Καταναλωτής: Αναλυτικά οι πίνακες με τις νέες τιμές ανά σούπερ μάρκετ

Η νέα ανανεωμένη  πλατφόρμα e-Καταναλωτής, είναι από σήμερα Μεγάλη Δευτέρα, διαθέσιμη προς όλους τους καταναλωτές – χρήστες του διαδικτύου.

Η νέα αυτή πλατφόρμα είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για να μπορούν όλοι οι καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές, να δημιουργήσουν το δικό τους καλάθι με τα προϊόντα που θέλουν και να κάνουν τις αγορές τους οικονομικότερα, από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ που τα προσφέρει.

Το e-Καταναλωτής παρέχει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να συγκρίνει τιμές σε -επί του παρόντος- 3.000 βασικά και ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Ακολούθως δίνεται η δυνατότητα ανεύρεσης του φθηνότερου καλαθιού με κριτήριο τις τιμές και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Μέσω του χάρτη που υπάρχει στην πλατφόρμα, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να ελέγξει όλα τα σούπερ μάρκετ που βρίσκονται πλησίον του τόπου διαμονής του, πριν ξεκινήσει τις αγορές. Με αυτόν τον τρόπο, εκτός από χρήματα, εξοικονομεί και χρόνο.

Η πηγή άντλησης των τιμών των προϊόντων είναι το κεντρικό eshop κάθε αλυσίδας και ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις σε σχέση με το φυσικό κατάστημα. Οι τιμές ενημερώνονται καθημερινά στις 10:00. Μέσα σε λίγα 24ωρα θα είναι ολοκληρωμένες και οι εκδόσεις για κινητά και tablets.

Στον πίνακα 1 (επάνω) της αναβαθμισμένης πλατφόρμας e-katanalotis παρακολουθούμε τη σύγκριση τιμών μεταξύ 5 διαφορετικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ ενός καλαθιού που περιλαμβάνει τα ίδια ακριβώς 10 προϊόντα.

Στον πίνακα 2 (επάνω) της αναβαθμισμένης πλατφόρμας e-katanalotis παρακολουθούμε τη σύγκριση τιμών μεταξύ 5 διαφορετικών αλυσίδων ενός καλαθιού που περιλαμβάνει τα ίδια ακριβώς 20 προϊόντα.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Η Κυβέρνηση βρίσκεται με κάθε διαθέσιμο εργαλείο στο πλευρό των νοικοκυριών. Η αναβάθμιση της πλατφόρμας, e-Καταναλωτής παρέχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες και επιλογές. Ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει το δικό του καλάθι προϊόντων, να συγκρίνει τις τιμές σε ελάχιστο χρόνο, να επιλέξει αλυσίδα και να προχωρήσει στην πιο συμφέρουσα, κατ’ αυτόν, αγορά.

Συνεχίζουμε τις δραστικές παρεμβάσεις, παρέχοντας νέα εργαλεία και βελτιστοποιώντας τα διαθέσιμα, με κύριο γνώμονα την προστασία, τη βοήθεια στον καταναλωτή, την ενίσχυση της διαφάνειας και την τόνωση του υγιούς ανταγωνισμού προς όφελος των καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε με κάθε τρόπο και με όλες μας τις δυνάμεις δίπλα σε όλους τους πολίτες».

Σχετικά Άρθρα

Σκρέκας: “Εάν χρειαστεί θα πάρουμε και άλλα μέτρα κατά της ακρίβειας”

achaiavoice

ΕΛΓΑ: Πληρωμή αποζημιώσεων ύψους 70 εκατ. ευρώ

achaiavoice

Κομισιόν: Επιχείρηση «σκούπα» για τους influencers – Ποιοι βρίσκονται στο στόχαστρο

achaiavoice

Αυτά είναι τα τιμολόγια ρεύματος του Απριλίου για όλες τις εταιρείες

achaiavoice

Κατώτατος μισθός: Σήμερα η ανακοίνωση της νέας αύξησης

achaiavoice

Μειώσεις έως 17% σε επτά κατηγορίες προϊόντων στα σούπερ μάρκετ – Τι αλλάζει από αύριο

achaiavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα