Ο «διαγώνιος» οδικός άξονας αρχίζει από την Αθηνών – Θεσσαλονίκης (στο 206,5 χλμ., λίγο πριν την Λαμία) και όταν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025 θα καταλήγει μετά από 182 χλμ. στην Εγνατία Οδό (πλησίον των Γρεβενών).
Στον αυτοκινητόδρομο που έχει 2 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, έχουν κατασκευαστεί τέσσερις δίδυμες σήραγγες, με μεγαλύτερη την Τ2 που έχει μήκος 3 χλμ. και διαπερνά το όρος Όθρυς.
Τα σημεία και το κόστος των μετωπικών σταθμών διοδίων
Στον Ε65 θα λειτουργούν άμεσα 3 μετωπικοί σταθμοί διοδίων.
- Λιανοκλαδίου στο 17,1 χλμ. με κόστος διέλευσης για τα ΙΧ στα 1,85 ευρώ
- Σοφάδων στο 66,2 χλμ. με κόστος 3,40 ευρώ και
- Τρικάλων στο 105,7 χλμ με κόστος 2,95 ευρώ
Ο τέταρτος μετωπικός σταθμός διοδίων που θα λειτουργήσει μελλοντικά με την ολοκλήρωση του Ε65 είναι στην Οξύνεια στο 151,9 χλμ.
Σε λειτουργία είναι επίσης οι πλευρικοί σταθμοί Ανάβρας (2 ευρώ), Προαστίου (1,15 ευρώ), Τρικάλων (0,80 ευρώ) και Καλαμπάκας (0,90 ευρώ).
Όταν ολοκληρωθεί ο Ε65 η διαδρομή από την Λαμία έως την Εγνατία θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, από 3 ώρες και 15 λεπτά που χρειάζονταν πριν την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου.