Υγεία

Οι καλύτεροι τρόποι για να μην αρρωστήσετε από γρίπη ή κορωνοϊό

Οι καλύτεροι τρόποι για να μην αρρωστήσετε από γρίπη ή κορωνοϊό

Οι περισσότεροι γνωρίζετε τα βασικά βήματα για να αποφύγετε να αρρωστήσετε: Πλένετε συχνά τα χέρια σας, διατηρείτε αποστάσεις από οποιονδήποτε βήχει ή φτερνίζεται, και αποφεύγετε τις χειραψίες.

Αλλά το να προστατέψετε τον εαυτό σας από ξένους εισβολείς, (γνωστούς και ως ιούς και βακτήρια), υπερβαίνει κατά πολύ τις παραπάνω στρατηγικές. Γι’ αυτό και παρακάτω θα δείτε μερικούς τρόπους, με τους οποίους μπορείτε να αποφύγετε να αρρωστήσετε.

Να πλένετε συχνά τα χέρια σας 

Ένας καλός κανόνας: Κάθε φορά που ακουμπάτε το χέρι κάποιου, πλένετε το δικό σας. Οι οδηγίες του CDC δηλώνουν ότι πρέπει πρώτα, να πλένετε τα χέρια σας με τρεχούμενο νερό και σαπούνι για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, να τα ξεπλένετε καλά, και στη συνέχεια να χρησιμοποιείτε μια καθαρή πετσέτα ή να τα στεγνώνετε με αέρα.

Οι καλύτερες δίαιτες για την υγεία της καρδιάς

Μην αγγίζετε το πρόσωπό σας

Η μύτη και τα μάτια σας είναι τα πιο συνηθισμένα μέρη για την είσοδο των μικροβίων στο σώμα σας, οπότε είναι καλύτερο να αποφεύγετε να τα αγγίζετε.

Να τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά

Είναι πάντα διασκεδαστικό να τρώτε υγιεινά τις περισσότερες φορές; Όχι πραγματικά, αλλά η υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει την υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν σημαίνει ότι μια υγιεινή διατροφή είναι σαν μια θωρακισμένη ασπίδα ενάντια σε ιούς και βακτήρια, αλλά μπορεί να δώσει στο σώμα σας μια ακόμη καλύτερη πιθανότητα να καταπολεμήσει τυχόν ασθένειες.

Ασκηθείτε τακτικά

Η τακτική άσκηση βελτιώνει την ανοσολογική λειτουργία, η οποία μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να καταπολεμήσει τυχόν μικρόβια κρυολογήματος ή γρίπης. Αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν το παρακάνετε: Το να σπρώξετε το σώμα σας πέρα από τα όριά του, μπορεί στην πραγματικότητα να μειώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Παραμείνετε σε μέτρια άσκηση – ακόμη και ξεκινώντας από 10 λεπτά την ημέρα.

Σταματήστε το κάπνισμα

Το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο λοιμώξεων,  μειώνοντας την ανοσολογική απόκριση, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Αρχείο Εσωτερικής Ιατρικής το 2004.

Μειώστε το αλκοόλ

Με τις περισσότερες λοιμώξεις να συμβαίνουν τους χειμερινούς μήνες, οι άνθρωποι συνήθως καταλήγουν να πίνουν αλκοόλ λίγο περισσότερο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου – αλλά αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη ιδέα κατά τη διάρκεια της εποχής της γρίπης, (και τώρα του κορωνοϊού). Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το αλκοόλ, ιδιαίτερα η υπερβολική χρήση, αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και έτσι μειώνει την ικανότητα αντιμετώπισης μολυσματικών ασθενειών.

Να καθαρίζετε το τηλέφωνό σας 

Εάν δεν έχετε καθαρίσει ποτέ το τηλέφωνό σας, τώρα είναι η ώρα. Σκεφτείτε το: Μεταφέρετε το τηλέφωνό σας παντού, συχνά το ακουμπάτε οπουδήποτε και το αγγίζετε αμέσως μετά. Τα κινητά τηλέφωνα είναι ένα από τα πιο βρώμικα πράγματα που συναντάμε καθημερινά.

Να έχετε θετική ενέργεια

Νέα έρευνα διαπίστωσε ότι η ευτυχία μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε τα μικρόβια του κρυολογήματος και της γρίπης. Ο Carl Charnetski, MD, καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Wilkes, διαπίστωσε ότι το σεξ, η θετική σκέψη, το παιχνίδι με ένα κατοικίδιο ζώο και άλλες ευχάριστες συμπεριφορές ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, καθιστώντας πιο δύσκολο να αρρωστήσετε.

jenny.gr

Πηγή: Οι καλύτεροι τρόποι για να μην αρρωστήσετε από γρίπη ή κορωνοϊό

Σχετικά Άρθρα

Πόσο σημαντικό είναι το γιαούρτι για την καλή υγεία του εντέρου

achaiavoice

Κομισιόν: Πάνω από 23 εκατομμύρια οι καταγγελίες για μη ασφαλείς μάσκες

achaiavoice

Προστάτης: Δέκα πράγματα που κάθε άνδρας πρέπει να γνωρίζει

achaiavoice

Υψηλό σάκχαρο στο αίμα: 5 σοβαρές επιπτώσεις αν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως

achaiavoice

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται κατεψυγμένο τρόφιμο με σαλμονέλα (φωτό)

achaiavoice

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε στο πρωινό σας γεύμα

achaiavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα