Taste It

Light παγωτό βανίλια με τις μισές θερμίδες!

Light παγωτό βανίλια με τις μισές θερμίδες!

Υλικά για 4 μερίδες
2 φλ. γάλα 1,5% σε λιπαρά
2 βανίλιες
4 κρόκους αυγών
4κ.σ. γλυκαντικό
1φλ. κρέμα γάλακτος light

Εκτέλεση
Ρίχνουμε σε μία μικρή κατσαρόλα το γάλα και τη βανίλια. Ζεσταίνουμε το γάλα σε μέτρια φωτιά, χωρίς να το αφήσουμε να κάψει. Στο μεταξύ, χτυπάμε με το μίξερ τους κρόκους με το γλυκαντικό μέχρι να ετοιμάσουμε κολλώδες, ανοιχτόχρωμο μίγμα.
Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και προσθέτουμε τους κρόκους, ανακατεύοντας. Ξαναβάζουμε το μίγμα στη φωτιά, σε χαμηλή θερμοκρασία, και ανακατεύουμε με το σύρμα, μέχρι το μίγμα να πήξει ελαφρώς.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος σε αφράτη σαντιγί (όχι σφικτή) και την προσθέτουμε στο μίγμα. Ανακατεύουμε και αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.
Μεταφέρουμε το μίγμα σε πλαστικό δοχείο και το τοποθετούμε στην κατάψυξη για 6 ώρες τουλάχιστον, ανακατεύοντας καλά κάθε μία ώρα. Εναλλακτικά, βάζουμε το μίγμα σε παγωτομηχανή και ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Σχόλιο: Δροσερή πρόταση με χαμηλότερη ενεργειακή απόδοση και λιγότερα λιπαρά, ιδανική για τόνωση όλων των βιολογικών λειτουργιών χάρη στο υψηλό πρωτεϊνικό της περιεχόμενο! Η υψηλή της περιεκτικότητα σε λουτεΐνη που ενισχύει την όραση, σε ασβέστιο και σε βιταμίνη D έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη διατροφική αξία του παγωτού βανίλια, ενισχύοντας σημαντικά την οστική δομή και πυκνότητα, αλλά και το σύνολο των λειτουργιών του ανοσοποιητικού συστήματος!

healthweb.gr

Πηγή: Light παγωτό βανίλια με τις μισές θερμίδες!

Σχετικά Άρθρα

Δροσερό γλυκό ψυγείου πραλίνα φιστικοβούτυρο

achaiavoice

Τσικνοπέμπτη: 10 συμβουλές για να κάνετε το τέλειο ψήσιμο

achaiavoice

Ψωμάκια καλαμποκιού

achaiavoice

Γεμιστοί κουραμπιέδες με καρύδα και σιρόπι

achaiavoice

Κέικ Σιμιγδάλι Καραμέλας

achaiavoice

Αλάδωτος Σιμιγδαλένιος Χαλβάς

achaiavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα