Τεχνολογία

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Επί του παρόντος, το 55% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι σαφές ποιο ποσοστό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων επενδύει ήδη στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς πρόκειται για μια ευρεία έννοια που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Αλλά ας υποθέσουμε ότι τουλάχιστον λίγο παραπάνω απο τις μισές των υφιστάμενων επιχειρήσεων ξοδεύουν χρήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ με κάποια μορφή. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ και μήνες, χρόνια ή και δεκαετίες.

Μήπως δώσατε και εσείς 5€ στη προτροπή για διαφήμιση του Facebook και πιστέψατε πως θα κατακλυστείτε με χιλιάδες πελάτες ;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχετικά Άρθρα

Ηλεκτρονικές απάτες: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες

achaiavoice

Επιστήμονες δημιούργησαν το ταχύτερο ηλεκτρονικό σήμα

achaiavoice

Τρεις λόγοι να μην χρησιμοποιείτε το κινητό ως ξυπνητήρι

achaiavoice

ΗΠΑ: Το TikTok στο «στόχαστρο» του FBI για την εθνική ασφάλεια

achaiavoice

BeReal: O αντίποδας του Instagram δείχνει πως «η ομορφιά βρίσκεται παντού»

achaiavoice

Gov.gr Wallet: Ταυτότητα και δίπλωμα με ένα «κλικ» στο κινητό μας – 17 ερωταπαντήσεις

achaiavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα