Ελλάδα

Gaming και έπιπλα οι κατηγορίες online αγορών που έσπασαν ταμεία στην Ελλάδα

Gaming και έπιπλα οι κατηγορίες online αγορών που έσπασαν ταμεία στην Ελλάδα

Ο νέος κορωνοϊός δεν άλλαξε μόνο τις αγοραστικές μας συνήθειες, οδηγώντας μας στο online κανάλι αγορών. Άλλαξε ριζικά και το τί αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές μέσω Διαδικτύου. Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά στοιχεία της PayPal, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, οι τομείς με τις καλύτερες επιδόσεις στην Ελλάδα ήταν τα έπιπλα (+305%), τα είδη gaming (+298%) και τα προϊόντα κήπου (+262%).
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο οι κατηγορίες προϊόντων, που έσπασαν ταμεία, ήταν τα βρεφικά προϊόντα (αύξηση 117% το 2ο τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019), τα τρόφιμα & ποτά (+114%) και ο εξοπλισμός κήπου (+114%).
«Ο νέος τρόπος ζωής και εργασίας, οι περιορισμοί της κυκλοφορίας των πολιτών και ο περισσότερος χρόνος εντός σπιτιού ένεκα καραντίνας είχαν ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αγοράζουν διαφορετικά προϊόντα από ό,τι πριν από την πανδημία του κορωνοϊού» σημειώνει η διεθνής πλατφόρμα πληρωμών PayPal.
Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι όσες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου κατάφεραν να ενσωματώσουν τα ψηφιακά εργαλεία στη λειτουργία τους, αποδείχτηκαν πιο ανθεκτικές στην υγειονομική κρίση. Σύμφωνα με τη μελέτη της PayPal, οι ευρωπαϊκές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα πληρωμών, παρουσίασαν αύξηση 50% σε ετήσια βάση κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Θετικό πρόσημο

«Όσες επιχειρήσεις κατόρθωσαν να προσαρμοστούν γρήγορα στη νέα πραγματικότητα και να ενσωματώσουν ψηφιακές πρακτικές και τεχνολογικές λύσεις, αποδείχθηκε στην πορεία ότι ήταν σε θέση να ανταπεξέλθουν καλύτερα στην αντιμετώπιση των προκλήσεων και των επιπτώσεων της πανδημίας και, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, με άμεσο αντίκρισμα στην ανάπτυξή τους με θετικό πρόσημο» διαπιστώνει η σχετική μελέτη (The Digital Opportunity: COVID-19 Pandemic Impact on European SMEs).

Όπως αποτυπώνει η έρευνα, οι περισσότερες ΜμΕ που κάνουν χρήση PayPal, στις οποίες αναφερόμαστε ως «ψηφιακές ΜμΕ», σημείωσαν ανάπτυξη με χειροπιαστά οφέλη, είτε είχαν ήδη υιοθετήσει μια ψηφιακή στρατηγική πριν από την πανδημία, είτε ήταν νεόφερτες ή «αρχάριες» στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Καλύτερα από τις ΗΠΑ

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, η αύξηση σε ετήσια βάση των ψηφιακών ΜμΕ το δεύτερο τρίμηνο του 2020 ήταν υψηλότερη σε όλες σχεδόν τις ευρωπαϊκές χώρες, σε σχέση με τις ΗΠΑ (25%) κατά την ίδια περίοδο, με περισσότερες από τις μισές χώρες να σημειώνουν μάλιστα διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης από τις ΗΠΑ .

Μάλιστα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις παρουσίασαν αρκετά ισχυρές επιδόσεις με σημαντική άνοδο το 2ο τρίμηνο του 2020, ανεξάρτητα από το εάν η έδρα τους ήταν σε πόλεις ή σε περιοχές της υπαίθρου.

Σύμφωνα πάντα με την ανάλυση της PayPal, πέντε ευρωπαϊκές χώρες – το Βέλγιο, η Ελβετία, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Ιταλία – σημείωσαν κατά 1,5 φορά υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στις αγροτικές κοινότητες από ό,τι στα αστικά κέντρα της ίδιας χώρας.

Πηγή: Gaming και έπιπλα οι κατηγορίες online αγορών που έσπασαν ταμεία στην Ελλάδα

Σχετικά Άρθρα

Καιρός Τρίτης: Χειμωνιάτικο «σκηνικό» με βροχές και καταιγίδες – Xιόνια στην Πάρνηθα

achaiavoice

Πύργος: Μαχαιρώματα και άγριο ξύλο για οπαδικές διαφορές

achaiavoice

Θεσσαλονίκη: Κατάληψη σχολείου από μαθητές για τις μάσκες

achaiavoice

Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά κοντά στην εθνική οδό Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας

achaiavoice

ΓΣΕΕ: Μεταφέρεται ο εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς

achaiavoice

Μαγνησία: Πλάκωσαν στο ξύλο τους αστυνομικούς σε γαμήλιο γλέντι – Συλλήψεις και τραυματισμοί

achaiavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα