Πρώτο «αγκάθι» το ότι μόλις πριν από λίγες ημέρες εστάλη ο συνολικός σχετικός φάκελος στην Ε.Ε. Η συμφωνία δηλαδή με την Ολυμπία Οδό,
ότι ο τρόπος υλοποίησης θα συμφέρει και το ελληνικό δημόσιο, ότι θα υλοποιηθεί εντός χρονοδιαγραμμάτων κτλ.
Για την καθυστέρηση έπαιξε ρόλο και η υγειονομική κρίση, σαφώς. Η Ε.Ε. θα πρέπει να απαντήσει μέσα στο επόμενο εξάμηνο, με τα στελέχη του Υποδομών να θεωρούν ωστόσο πως κάτι τέτοιο θα γίνει γρηγορότερα,
αφού έχει ήδη σταλεί ο προ-φάκελος της συμφωνίας με την Ολυμπία Οδό, τον περασμένο Δεκέμβρη και έχει ανάψει έστω και υπό τη μορφή προφορικής δέσμευσης το… πράσινο φως.
Σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, η απάντηση αναμένεται να έρθει και μέσα στον Αύγουστο.
Το δεύτερο «αγκάθι» θα είναι οι ενστάσεις των… πολυδιασπασμένων εργολάβων και οι δικαστικές προσφυγές, κάτι που ίσως συμβάλει στην όλη καθυστέρηση περισσότερο από την αργοπορία της αποστολής του φακέλου.